Kameralność
Komfort
Profesjonalizm

Polityka prywatności oraz regulamin wykonywania i zakupu usług

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.

1. Informacje ogólne

Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: bodymovement.pl . Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Body Movement spółka z.o.o Świetego Wincentego 124.Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: Biuro@bodymovement.pl . Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:

  • Prowadzenie rozmów typu chat online
  • Obsługa zapytań przez formularz
  • Prezentacja oferty lub informacji

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  • Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
  • Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.

Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: superhost.pl . Dane rejestrowe firmy hostingowej: H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 210.000,00 zł w pełni wpłacony.

Pod adresem https://superhost.pl możesz dowiedzieć się więcej o hostingu i sprawdzić politykę prywatności firmy hostingowej.

Firma hostingowa:

  • stosuje środki ochrony przed utratą danych (np. macierze dyskowe, regularne kopie bezpieczeństwa),
  • stosuje adekwatne środki ochrony miejsc przetwarzania na wypadek pożaru (np. specjalne systemy gaśnicze),
  • stosuje adekwatne środki ochrony systemów przetwarzania na wypadek nagłej awarii zasilania (np. podwójne tory zasilania, agregaty, systemy podtrzymania napięcia UPS),
  • stosuje środki fizycznej ochrony dostępu do miejsc przetwarzania danych (np. kontrola dostępu, monitoring),
  • stosuje środki zapewnienia odpowiednich warunków środowiskowych dla serwerów jako elementów systemu przetwarzania danych (np. kontrola warunków środowiskowych, specjalistyczne systemy klimatyzacji),
  • stosuje rozwiązania organizacyjne dla zapewnienia możliwie wysokiego stopnia ochrony i poufności (szkolenia, wewnętrzne regulaminy, polityki haseł itp.),
  • powołała Inspektora Ochrony Danych.

Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:

  • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
  • czas nadejścia zapytania,
  • czas wysłania odpowiedzi,
  • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
  • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
  • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
  • informacje o przeglądarce użytkownika,
  • informacje o adresie IP,
  • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
  • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze.
Dotyczy to takich grup odbiorców:

  • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
  • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora

Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:

  • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • oraz przenoszenia danych.

Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/ .
Operator stosuje techniki remarketingowe, pozwalające na dopasowanie przekazów reklamowych do zachowania użytkownika na stronie, co może dawać złudzenie, że dane osobowe użytkownika są wykorzystywane do jego śledzenia, jednak w praktyce nie dochodzi do przekazania żadnych danych osobowych od Operatora do operatorom reklam. Technologicznym warunkiem takich działań jest włączona obsługa plików cookie.
Operator stosuje korzysta z piksela Facebooka. Ta technologia powoduje, że serwis Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA) wie, że dana osoba w nim zarejestrowana korzysta z Serwisu. Bazuje w tym wypadku na danych, wobec których sam jest administratorem, Operator nie przekazuje od siebie żadnych dodatkowych danych osobowych serwisowi Facebook. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika.

8. Informacja o plikach cookies

Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

  • utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
  • realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”.

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia mobilne:

Umowa o świadczenie usług zdrowotnych i prozdrowotnych

Część II – Regulamin wizyt

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. BODY MOVEMENT jest Podmiotem Zdrowotnym działającym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności: ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U. 2011, nr 112, poz. 654 tj.), ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. 2018, poz. 646 tj.), Regulaminu Placówki Zdrowotnej oraz Regulaminu Usług.

1.2. Podmiot Zdrowotny wykonuje działalność w zakresie funkcji ochrony zdrowia.

1.3. Miejscem udzielania świadczeń jest Czerska 12 Warszawa.

1.4. Celem Podmiotu Zdrowotnego jest organizowanie i udzielanie świadczeń prozdrowotnych oraz realizacja programów polityki zdrowotnej, programów zdrowotnych i promocji zdrowia, służących ratowaniu, zachowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia.

1.5. Do zadań Podmiotu zdrowotnego należy w szczególności:

  1. udzielanie świadczeń prozdrowotnych,
  2. udzielanie indywidualnych porad i konsultacji,
  3. prognozowanie i organizowanie działalności profilaktycznej,
  4. działania edukacyjne, promocja zdrowia i działania mające na celu profilaktykę zdrowia.

1.6. Podmiot Zdrowotny organizuje świadczenia prozdrowotne w sposób zapewniający klientom najdogodniejszą formę korzystania ze świadczeń. Warunki korzystania ze świadczeń określa Regulamin Usług.

1.7. Placówka Zdrowotna i jej pracownicy zobowiązują się zachować w tajemnicy informację związaną z klientem, a uzyskaną w związku z udzielaniem świadczeń.

1.8. Informacje o godzinach otwarcia Placówki Zdrowotnej są umieszczone w miejscach ogólnie dostępnych dla klientów na terenie Placówki Zdrowotnej.

1.9. Każda osoba, która przebywa na terenie Placówki zdrowotnej musi być klientem Podmiotu Zdrowotnego lub korzystać z jej usług w postaci wykupienia karnetu lub wejścia jednorazowego.

1.10. Placówka w celu zoptymalizowania bezpieczeństwa pracy wdrożyła specjalne procedury sanitarne dla personelu [[https://drive.google.com/file/d/1uRC5teyahA7xvHjgO4n0Kqx6CbCXTcFT/view?usp=sharing].

  1. W przebiegu procesu udzielania świadczeń prozdrowotnych uwzględnia się: prawa i obowiązki klienta wynikające z obowiązujących przepisów prawa, wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa, zasady wynikające z procedur i standardów postępowania wdrożonego w Placówce Zdrowotnej.
  2. Placówka Zdrowotna świadczy usługi osobom pełnoletnim. Osoby do momentu ukończenia 18 roku życia mogą korzystać ze świadczeń Placówki Leczniczej jedynie w obecności przedstawiciela ustawowego. Osoba pomiędzy 15 a 18 rokiem życia może być przyjęta bez przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego, o ile przedstawiciel ustawowy wyrazi na to pisemną zgodę.
  3. Placówka Zdrowotna prowadzi dokumentację dotyczącą organizacji i funkcjonowania Podmiotu.
  4. W trakcie korzystania z usług Placówki Zdrowotna obowiązuje strój sportowy lub inny wygodny umożliwiający prowadzenie terapii lub ćwiczeń oraz obuwie zmienne (buty sportowe).
  5. Na terenie obowiązuje zakaz używania alkoholu, środków odurzających, palenia tytoniu.
  6. DEFINICJE

Zastosowane w Umowie określenia mają następujące znaczenie:

  1. a) Harmonogram wizyt – jeżeli Strony tak ustalą w SWU – ułożony przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego grafik odbywania wizyt uwzględniający cele zdrowotne Klienta, częstotliwość wizyt oraz inne kryteria ustalone przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego;
  2. b) Inne miejsce wizyt- jeżeli Strony tak ustalą w SWU- dopuszcza się możliwość odbywania treningu w miejscu innym niż Placówka, w szczególności w domu Klienta, na świeżym powietrzu lub tam, gdzie Strony się umówią;
  3. c) Placówka Zdrowotna –Placówka wskazana w Punkcie 4 lit. d SWU, będące miejscem odbywania wizyt;
  4. d) Opłata – wynagrodzenie należne Placówce zdrowotnej z tytułu wykupionego przez Klienta Pakietu;
  5. e) Pakiet – wybrana przez Klienta oferta wizyt określona w Punkcie 5 Regulaminu, indywidualnie wskazana w Punkcie 4 lit. b i c SWU;
  6. f) Regulamin – regulamin wizyt, stanowiący część II Umowy (niniejsza cześć);
  7. g) Strona – Klient albo Fizjoterapeuta/Trener medyczny;
  8. h) Strony – łącznie Klient i Fizjoterapeuta/Trener medyczny;
  9. i) SWU – szczegółowe warunki Umowy, stanowiące część I Umowy (formularz);
  10. j) Wizyta – oznacza pojedynczą wizytę Klienta przeprowadzaną w Palcówce Zdrowotnej pod nadzorem i w obecności Fizjoterapeuty/Trenera medycznego oraz na podstawie jego poleceń;
  11. k) Umowa – SWU i Regulamin wraz z załącznikami;
  12. l) Okres Rozliczeniowy – oznaczony przedział czasu (np. 30 dni), objęty obowiązywaniem Umowy zawartej na czas nieoznaczony, w którym Użytkownik posiada dostęp do określonych Produktów oraz za który jest on zobowiązany uiścić cenę.

m)

  1. OŚWIADCZENIA STRON

8.1. Fizjoterapeuta/Trener medyczny oświadcza, że:

8.1.1. posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie konieczne do prawidłowego wykonania Umowy;

8.1.2. będzie wykonywał Umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.

8.2. Klient oświadcza, że zamierza zrealizować obrany przez siebie cel zdrowotny, który przekazał Fizjoterapeucie/Trenerowi medycznemu i będzie należycie wykonywał polecenia Fizjoterapeuty/Trenera medycznego.

  1. PRZEDMIOT UMOWY

9.1. Przedmiotem Umowy jest określenie zasad świadczenia przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego na rzecz Klienta usług polegających na:

9.1.1. udzielaniu świadczeń prozdrowotnych,

9.1.2. udzielaniu indywidualnych porad i konsultacji,

9.1.3. promowaniu profilaktyki zdrowia fizycznego,

9.1.4. bieżącym kierowaniu treningiem fizycznym Klienta.

9.2. Umowa nie stanowi umowy rezultatu, lecz umowę starannego działania po stronie Fizjoterapeuty/Trenera medycznego, tj. osiągnięcie przez Klienta założonego celu zdrowotnego nie jest gwarantowane przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego.

9.3. Fizjoterapeuta/Trener medyczny zobowiązuje się do podjęcia wszelkich koniecznych działań, aby Klient osiągnął zamierzony cel zdrowotny, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta poleceń Fizjoterapeuty/Trenera medycznego.

  1. ZDROWIE KLIENTA

10.1. Klient oświadcza, że wedle jego wiedzy nie ma przeciwwskazań do odbywania wizyt.

Klient powinien niezwłocznie poinformować Fizjoterapeutę/Trenera medycznego o wszelkich bólach, chorobach, zaburzeniach zdrowotnych i innych dolegliwościach zdrowotnych, w tym informacji o pozostawaniu pod stałą opieką lekarza lub rehabilitanta.

10.2. Fizjoterapeuta/Trener medyczny będzie dobierał rodzaj ćwiczeń, ich wymiar oraz intensywność do ujawnionego stanu zdrowia Klienta. W przypadku oświadczenia Klienta, że nie zamierza podawać informacji o swoim stanie zdrowia Fizjoterapeuta/Trener medyczny może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym z uwagi na ryzyko wyrządzenia szkody na osobie Klienta spowodowanej przez niewłaściwy dobór ćwiczeń (przyczyna rozwiązania Umowy niezawiniona przez Klienta).

10.3. W przypadku ujawnienia się jakichkolwiek dolegliwości zdrowotnych Klienta podczas wizyty wskazanych w Punkcie 10.1. powyżej, Fizjoterapeuta/Trener medyczny ma prawo wstrzymać realizację wizyty i poprosić Klienta o konsultację lekarską. Zdanie ostatnie Punktu 10.1. powyżej stosuje się odpowiednio.

10.4. W przypadku, gdy stan zdrowia Klienta utrudnia albo uniemożliwia kontynuowanie wizyt lub powoduje ryzyko wystąpienia szkody na zdrowiu Klienta (uszkodzenia ciała albo wywołanie lub pogłębienie rozstroju zdrowia), każda ze Stron może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, z zastrzeżeniem Punktu 10.3. poniżej.

10.5. W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta w sytuacji określonej w Punkcie 10.2. powyżej, Klient jest zobowiązany przedstawić Fizjoterapeucie/Trenerowi medycznemu do wglądu, najpóźniej z chwilą złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy, zaświadczenia lekarskiego o istnieniu przeciwwskazań zdrowotnych do odbywania wizyt.

10.6. BODY MOVEMENT informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia Klienta. Jednocześnie Klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag Fizjoterapeuty/trenera medycznego. Klient taką szczegółową deklarację składa podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.

  1. PAKIETY

11.1. Klient może wybrać pojedynczą wizytę bądź jeden z spośród poniższych Pakietów (Punkt 4 lit. a – c SWU):

Nazwa Pakietu Ilość wizyt Okres ważności Opłata (brutto) Rabat na pojedynczą wizytę

 

 

Płatności ratalne w formie cyklicznej:

 

DODATKOWE PAKIETY oraz płatności cykliczne

 

  1. Pakiet 3 miesięczny płatny co 28 dni. Po 3 miesiącach klient ma możliwość zrezygnować, przejść na umowę na czas nieokreślony z 30 dniowym wypowiedzeniem lub przejść na umowę na czas określony.

 

11.2 Wypowiedzenie, chęć zmiany należy komunikować na  biuro@bodymovement.pl. Umowa po okresie 3 miesięcy z możliwością zawieszania na okres maksymalnie 60 dni ( możliwość zawieszenie w sumie maksymalnie na  60 dni, raz na 12 miesięcy trwania umowy)

 

Okres zawieszenia członkostwa przedłuża okres obowiązywania umowy. W przypadku wypowiedzenia umowy w okresie zawieszenia członkostwa obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia oraz wynikające z umowy zobowiązania obydwu stron.

 

11.3 Ceny pakietów:

Ceny pakietów przedstawione są podczas konsultacji i próbnego treningu oraz dostępne są aplikacji.

 

11.4 Rachunki i faktury:

Rachunki faktury za usługi są przekazywane bezpośrednio o opłaceniu usługi.

Płatności jednorazowe gotówką lub kartą – rachunek lub faktura jest przekazywana bezpośrednio po transakcji w formie papierowej.

Płatności przelewem  – rachunek lub faktura jest przekazywana w formie elektronicznej na podany adres email podany w umowie

Płatności cykliczne za pomocą systemu Woodguru / Elavon – rachunki i faktury są przekazywane w formie elektronicznej oraz przesyłane na adres email podany w umowie.

 

11.4. Bonus dla klientów, którzy wybrali płatności cykliczne ( pakiet opieki trenerskiej i 1,2,3,4 spotkań w tygodniu)

  • możliwość skorzystania z  indywidualnego programu żywieniowego oraz wsparcia dietetyka przez 60 dni. Aby skorzystać z indywidualnego programu żywieniowego należy to zakomunikować poprzez wysłanie wiadomości na adres biuro@bodymovement.pl Indywidualny program żywieniowy jest układany na każdy miesiąc w cyklu 7 dniowym z możliwością korekty lub edycji jadłospisu. Oznacza to, iż klient otrzymuje na podstawie wywiadu oraz ankiety dietetycznej 7 dniowy indywidualny jadłospis wraz z listą zakupów, kalorycznością, rozkładem makroskładników,przepisami, wskazówkami dietetycznymi. Rekomendujemy stosowanie jadłospisu przez 30 dni a Po 30 dniach powtarzamy proces i klient otrzymuje kolejny jadłospis. Korespondencja z dietetykiem odbywa się z adresu dietetyka@bodymovement.pl

Kolejne jadłospisy (tj. 3,4,5 i i następne) lub konsultacje są dodatkowo płatne. Koszt opracowania indywidualnego programu żywieniowego: 1 miesiąc: 189 zł, 2 miesiące 369 zł, 3 miesiące – 549 zł.

 

1 miesiąc –

11.5. Zmiana Pakietu w okresie trwania Umowy wymaga dla swojej skuteczności zgodnego potwierdzenia przez obie Strony na piśmie, np. w drodze aneksu do Umowy lub za pośrednictwem korespondencji e-mail lub w wiadomości SMS przesłanej z numeru telefonu Klienta podanego w Punkcie 3 SWU i potwierdzonej w ten sam sposób przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego. Podkreśla się, iż każde zmiany pakietów lub wypowiedzenie umowy należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem korespondencji e-mail na adres biuro@bodymovement.pl . W okresie wypowiedzenia obowiązuje ostatni pakiet sprzed okresu wypowiedzenia i w tym okresie nie ma możliwości zmiany pakietu.

11.6. Okres ważności Pakietu oznacza, że w jego terminie Klient jest uprawniony do odbycia wizyt w ilości wynikających z Pakietu. Po upływie okresu ważności Pakietu Klient traci prawo do odbycia wizyt w ramach tego Pakietu.

11.7 Okres ważności wskazany w wybranym Pakiecie rozpoczyna się z dniem odbycia się pierwszej wizyty w ramach tego Pakietu.

11.8. Okres ważności Pakietu jest niezmienny i nie podlega przedłużeniu.

11.9. Z chwilą zakończenia ostatniej z wizyt wynikającej z wybranego Pakietu, ważność Pakietu wygasa.

11.10 W przypadku zakupu pakietu w okresie wypowiedzenia umowy ważność pakietu jest automatycznie przedłużona o 28 dni od daty płatności.

  1. KLUB

12.1. Klient wskazuje w Punkcie 4 lit. d SWU miejsce odbycia wizyt – Placówka zdrowotna.

12.2. Klient oświadcza, że będzie wykonywał umowę zawartą z Placówką zdrowotną zgodnie z jej treścią, regulaminem korzystania z Placówki, poleceniami personelu Placówki oraz ogólnie przyjętymi normami obyczajowymi.

12.3. Teren BODY MOVEMENT jest w pełni terenem prywatnym, nie jest przestrzenią publiczną i nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie BODY MOVEMENT znajdować się mogę tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu BODY MOVEMENT. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Ze względu na unikalny klimat oraz specyfikację zajęć, która jest również przedmiotem usługi BODY MOVEMENT chroni prywatność swoich klientów oraz pracowników. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, fizjoterapeutów, trenerów medycznych lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy lub nękania.

12.4. BODY MOVEMENT informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych lub sądowych jako materiał dowodowy. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie prosimy o opuszczenie placówki.

12.5. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa klientów w zajęciach, Uczestnik oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas wizyty, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Uczestnik zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Uczestnika każdorazowo BODY MOVEMENT usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z placówką, tj. BODY MOVEMENT. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji placówki oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób podczas wizyty, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

12.6. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej pobytu na terenie BODY MOVEMENT bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie BODY MOVEMENT zajęć, wizerunku fizjoterapeuty, trenera medycznego czy innych klientów zostanie bezwzględnie zgłoszona do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.

  1. ZASADY ODBYCIA I PRZEPROWADZENIA WIZYT

13.1. Dzień oraz godzina wizyty jest uzgadniana przez Strony, w szczególności w drodze korespondencji e-mail, telefonicznie, za pośrednictwem wiadomości SMS, na poprzedniej wizycie lub w inny sposób ustalony przez Strony.

13.2. Fizjoterapeuta/Trener medyczny ma prawo nie wpuścić Klienta na wizytę, której wcześniej nie opłacił.

13.3. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niedopuszczeniu do wizyty dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort innych Klientów.

13.4. Jeśli pracownicy administracji lub kierownictwo zadecydują o nie dopuszczeniu danej osoby do wizyty, zostaje mu zwrócona cała kwota, którą zapłacił.

13.5. Pracownicy administracji jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie wizyty powołując się na powyższe.

13.6. Każda osoba, która przebywa na terenie BODY MOVEMENT musi być na liście klientów. W przypadku braku obecności na liście, osoba jest zmuszona opuścić BODY MOVEMENT w trybie natychmiastowym. Każda lista określa precyzyjnie czas, godzinie oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie BODY MOVEMENT w wybranych godzinach, na określonych w regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.

13.7. Czas pojedynczej wizyty wynosi maksymalnie 55 (pięćdziesiąt pięć) minut, liczonych od uzgodnionej przez Strony godziny rozpoczęcia wizyty. Dopuszcza się odbywanie wizyty bezpośrednio jednej po drugiej tego samego dnia lub w różnych porach tego samego dnia.

13.8. BODY MOVEMENT informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca realizacji wizyt. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zabierać takowe ze sobą na salę, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (zabrania ich ze sobą na salę), mimo zaleceń ze strony BODY MOVEMENT. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.

13.9. Indywidualne przygotowanie do wizyty wchodzi w czas wizyty.

13.10. Fizjoterapeuta/Trener medyczny zobowiązuje się do przygotowania planu wizyty na każdą sesję wizyt.

13.11. Klient i Fizjoterapeuta/Trener medyczny są zobowiązani stawić się punktualnie w dniu wizyty i o ustalonej godzinie.

13.12. Jeżeli wizyta rozpocznie się z opóźnieniem z winy Klienta, wizyta nie zostanie wydłużona o czas spóźnienia się Klienta.

13.13. Jeżeli wizyta rozpocznie się z opóźnieniem z winy Fizjoterapeuty/Trenera medycznego, Klientowi w ramach rekompensaty przysługuje 1 (jedna) dodatkowa, darmowa wizyta o długości 55 m (pięćdziesięciu pięciu) minut oprócz wizyty, na którą Fizjoterapeuta/Trener medyczny spóźnił się. Strony ustalą dzień i godzinę przeprowadzenia darmowej wizyty odrębnie, na zasadach określonych w Punkcie 13.1. powyżej.

13.14. Wizyta może być odwołana przez obie Strony w czasie wskazanym w Punkcie 6 SWU (maksymalny czas przed planowanym rozpoczęciem wizyty).

13.15. W przypadku odwołania wizyty przez Klienta w czasie krótszym niż określony w Punkcie 6 SWU, wizytę uznaje się za odbyta.

13.16. W przypadku odwołania wizyty przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego w czasie krótszym niż określony w Punkcie 6 SWU, Fizjoterapeuta/Trener medyczny zobowiązuje się do realizacji dodatkowej wizyty poza Pakietem za darmo. Strony ustalą dzień i godzinę przeprowadzenia darmowej wizyty odrębnie, na zasadach określonych w Punkcie 13.1. powyżej.

13.17. Przed wizytą Klient jest zobowiązany do zmiany stroju oraz butów na sportowe.

13.18. Wizyta jest prowadzona pod kierownictwem Fizjoterapeuty/Trenera medycznego. Klient jest zobowiązany do wykonywania poleceń Fizjoterapeuty/Trenera medycznego.

13.19. BODY MOVEMENT informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania z umiejętności Fizjoterapeuty/Trenera medycznego.

13.20. BODY MOVEMENT nie oferuje swoim Klientom usługi z wykorzystaniem muzyki podczas wizyty. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie karnetu, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu.

13.21. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (fizjoterapeuty/trenera medycznego) w celu umilenia sobie czasu. Jest również dla wielu pracowników (fizjoterapeutów/trenerów medycznych) sposobem na stres.

13.22. Jeżeli Strony tak postanowiły w SWU, wizyta odbywa się z uwzględnieniem Harmonogramu Wizyt.

13.23. Klient oświadcza, iż wyraża zgodę na:

  1. a) utrwalania jego wizerunku w formie fotografii wytwarzanej wszelkimi dostępnymi technikami, w trakcie trwania niniejszej umowy.
  2. b) wykorzystywanie wizerunku jego osoby w celach bezpośrednio związanych z działalnością Trenera medycznego, w tym w szczególności w celach reklamowych, promocyjnych, marketingowych;
  3. c) obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono –wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
  4. d) rozpowszechnianie utworu- w szczególności poprzez publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. w szczególności rozpowszechnianie w mediach elektronicznych, na oficjalnej stronie internetowej www.bodymovement.pl stronie internetowej portalu społecznościowego FACEBOOK, INSTAGRAM oraz innych stronach internetowych wykorzystywanych przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego;
  5. e) na dokonywanie przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego bądź na jego zlecenie modyfikacji materiałów z wizerunkiem jego osoby, z zastrzeżeniem, iż nie może korzystać z materiałów, na których utrwalono jego wizerunek zniekształcony graficznie w sposób naruszający dobre obyczaje lub zasady życia społecznego, obrażający uczucia religijne osób trzecich, obsceniczny, obraźliwy.

13.25. Jednocześnie Klient oświadcza, iż za pozowanie, korzystanie z wizerunku jego osoby oraz jego rozpowszechnianie na potrzeby i w zakresie jak w oświadczeniu nie żąda wynagrodzenia.

13.26. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona ani czasowo, ani terytorialnie.

13.27. Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wizerunkowych.

  1. PŁATNOŚCI I ROZLICZENIA

14.1. Z tytułu wykonania Umowy, Fizjoterapeucie/Trenerowi medycznemu przysługuje wynagrodzenie w postaci Opłaty odpowiadającej wartości pojedynczej wizyty lub wybranego przez Klienta Pakietu. Podana kwota Opłaty jest wartością brutto. Wysokość Opłaty jest wskazywana w Punkcie 8 SWU.

14.2. Klient przyjmuje do wiadomości, że w zależności od wybranego Pakietu, otrzymuje rabat na każdą wizytę w ramach Pakietu w wysokości określonej w Punkcie 11.1. (tabela).

14.3. Opłata jest płatna z góry przed rozpoczęciem pierwszej wizyty na rachunek bankowy podany przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego lub gotówką, przelewem, kartą płatniczą.

14.4. W przypadku wypowiedzenia lub  rozwiązania  Umowy, z uwagi na stan zdrowia Klienta, Fizjoterapeuta/Trener medyczny zwróci Klientowi proporcjonalną wartość niewykorzystanego Pakietu. Kwota zwrotu będzie odpowiadać wartości niewykorzystanej wizyty pomnożonej przez ilość wizyt jakie pozostały do wykorzystania w ramach Pakietu. Wartość jednostkową niewykorzystanej wizyty ustala się dzieląc wysokość Opłaty brutto przez ilość wizyt w Pakiecie.

14.5. W przypadku wypowiedzenia lub rozwiązania Umowy przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego z winy Klienta, jak również niemożliwości jej dalszego wykonywania z przyczyn zawinionych przez Klienta, Klient traci przyznany rabat za każdą niewykorzystaną wizytę w ramach Pakietu. Fizjoterapeuta/Trener medyczny zwróci Klientowi proporcjonalną wartość niewykorzystanego Pakietu, obliczoną w sposób określony w Punkcie 14.4., pomniejszoną o łączną wartość rabatu udzielonego na każdy niewykorzystaną wizytę z Pakietu.

14.6. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

Karta płatnicza- płatności cykliczne i oraz jednorazowe

Przelew- płatności jednorazowe

Gotówka- płatności jednorazowe

14.7. W przypadku zawarcia Umowy w formie płatności cyklicznych lub ratalnych, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie Produktów, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności.

14.8. W przypadku Umów zawartych na czas nieoznaczony, płatności należne Sprzedawcy od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu wystąpienia wcześniejszej z niżej wymienionych sytuacji: Klient złoży oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zawartej na czas nieokreślony w formie pisemnej; Umowa ulegnie rozwiązaniu na skutek wypowiedzenia złożonego przez Sprzedającego.

14.9. Klient, który zawarł Umowę na czas nieoznaczony, może w każdym czasie, bez podania przyczyn, złożyć Sprzedającemu oświadczenie o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to składa się poprzez informację w formie pisemnej na biuo@bodymovement.pl. W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, Umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu 28 dni po ostatniej płatności.   Z tym też momentem zakończeniu ulega dostęp Klienta do wybranych przez niego usług.

14.10. Sprzedający ma prawo wypowiedzieć Umowę zawartą na czas nieokreślony w przypadku niemożliwości pobrania płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy (np. z powodu braku środków na karcie płatniczej, utraty ważności karty) – wraz z końcem poprzedniego Okresu Rozliczeniowego.

14.11. Sprzedający ma prawo wypowiedzieć Umowę zawartą na czas nieokreślony, bez podania przyczyn, naprzód na koniec Okresu Rozliczeniowego przypadającego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożył Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie Sprzedającego o wypowiedzeniu składane jest poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta w umowie..

  1. DANE OSOBOWE

15.1. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w jaki sposób Państwa dane są przetwarzane dostępne są: https://bodymovement.pl/regulamin/

  1. REKLAMACJE

16.1. Reklamacje związane z wykonaniem Umowy Klient może składać:

16.1.1. pisemnie na adres BODY MOVEMENT podany w Punkcie 1 SWU; lub

16.1.2. drogą elektroniczną za pomocą wiadomości e-mail na adres BODYMOVEMENT.

16.2. Reklamacje należy składać po zaistnieniu zdarzenia budzącego zastrzeżenia Klienta.

16.3. Postępowanie reklamacyjne jest prowadzone przez Fizjoterapeutę/Trenera medycznego, który dokłada wszelkich starań, aby obsługa reklamacji była dokonana z należytą starannością, wnikliwie i terminowo, z uwzględnieniem wszystkich okoliczności sprawy.

16.4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie nie przekraczającym 30 (trzydziestu) dni od daty ich wpływu do Fizjoterapeuty/Trenera medycznego.

16.5. O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient zostanie powiadomiony z zachowaniem formy złożenia reklamacji lub w formie zgodnej ze złożoną przez Klienta dyspozycją, w szczególności telefonicznie.

16.6. Decyzja Fizjoterapeuty/Trenera medycznego w przedmiocie rozpatrywanej reklamacji nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Klienta do dochodzenia swoich roszczeń na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego. W razie odmowy uwzględnienia reklamacji Fizjoterapeuta/Trener medyczny oświadcza, że nie zamierza brać udziału w postępowaniu dotyczącym pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  1. OBOWIĄZYWANIE I ZMIANA UMOWY

17.1. Umowa została zawarta od dnia wskazanego na umowie na czas wskazany w SWU lub w oparciu o regulamin konkretnej oferty wybranej przez klienta.

17.2. Jeżeli Umowa została zawarta na czas określony, to obowiązuje do daty wskazanej w SWU, lub może zostać przedłużona na podstawie regulaminu konkretnej oferty wybranej przez klienta ( 11.1 11.2 11.3).

17.3. Jeżeli Umowa została zawarta na czas nieokreślony, każda ze Stron może wypowiedzieć Umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia wskazanego w Punkcie 11 SWU.

17.4. Każda ze Stron może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym z ważnych powodów, w szczególności w przypadkach wskazanych w Umowie.

  1. Siła Wyższa

18.1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.

18.2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.

18.3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.

18.4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu

ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.

18.5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.

18.6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.

18.7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.

18.8. Klient wyraża świadomą zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

 

19.2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, chyba że Umowa stanowi inaczej.

 

 

Jesteś zainteresowany
ofertą treningową?

Cześć, Zostaw swój numer telefonu. Zadzwonimy najszybciej jak to możliwe😊